streda 2. januára 2013

Nový rok

Trošku neskôr ale predsa vám chcem zaželať všetko dobré do nového roka , nech sa vám všetkým darí a nech vás v novom roku stretne len to dobré a zlé vás obchádza . Dúfam že vy ste to na silvestra moc neprehnali , no ja som sa na silvestra veľmi nasmiala na niektorých mojích priateľoch :D :D Moje novoročné predsavzatia sú skoro ako každý rok :D no nikdy sa mi ich nepodarí nejako splniť . Napríklad venovať sa viac škole , priateľom a podobne . V tomto roku mi pribudlo pár predsavzatí to je asi odskúšať značku benefit , catric , mac a zaobstarať si tablet , mojím ďalším snom bolo kupíť si štetce od Zoevi no nemajú ich na sklade takže musím čakať . Dúfam že tento rok na našom blogu nám budú sledovatelia iba pribúdať a že náš blog bude patriť medzi vaše obľúbené :) Určite nám píšte do komentárov aké predsavzatie ste si dali vy alebo ako dopadol váš silvester .  

Počas týždňa vám napíšem aj niečo o tomto make-upe a o báze .



Marča ;*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára