sobota 5. januára 2013

My Wishlist for 2013

Ahoj Baby :) 
Prepáčte mi ,že som tu dlho nič nepridala ,ale musela som sa nejako rozbehnúť. Nový rok nám prináša nové prekvapenia a aj nové dobrodružstvá. Prvý krát robím niečo takéto ,že som si pripravila pre vám môj prvý wishlist. Je to wishlist vecí ktoré by som si za rok 2013 strašne priala. Nehovorím ,že ich musím mať ale tie veci sú môj veľký sen. Dúfam ,že sa vám bude páčiť :))


1. Knižka od Bobbi Brow - MakeUp Manual - Túto knižku som si priala pod stromček lenže Ježiško ju nedokázal vyhľadať. S kamarátkami sme sa boli pozrieť v Panta Rei a našla som len prvú časť a to je o jej živote a ešte jedno sklamanie knižka nebola preložená do slovenčiny alebo češtiny  Niektoré z vás by stým nemali problém ale mne to troška problém je pretože som není až taká dokonalá v jazyku.

2.Knižka The Hunger Games - O knižke alebo filme som počula strašne chváli. A teraz sa zo mňa stal tak troška kniho-maniak chcela by som si túto knižku zaobstarať buď by som ju vypožičala z knižnice alebo by som si ju kúpila ,pretože ma strašne zaujala.

3. Converse ALL STAR - Všade známe conversky. Pre niektorých hmm. číny a pre iný je to značka snov. Mam doma jedny .. rúžove ale neviem či ku všetkým veciam sa hodia to isto nie!! Chcela by som si zaobstarať ešte jedny buď čienej alebo inej neutrálnej farbe.

4. VANS - Jak si tieto botičky nezaobstarám tento rok tak ma asi picne. Čo viac Vám mám k tomu povedať :)

5. Kabelka - Už by som si mohla začať konečne hľadať solídnu kabelku, pretože to so mnou vypadá fakt zle :D Chcela by som nejakú buď z Lindexu alebo z H&M alebo zo stránky najkrajsiekabelky.sk

6. Telefón - Iphone áno to presne po tom čo túžim. Aspoň raz také niečo vlastniť. :) Ale teraz by som už chcela nejaký dotykový :)

7. Laky značky ESSIE - Táto značka nie je bohužiaľ na SK dostupná a cez internet by som za jeden takýto lak vysolila aj 15 € čo je podľa mňa stráááááááášne veľa takže ak by som znova pocestovala mimo SK myslím tým viac do zahraničia určite by som si aspoň 1 odtiaľ doniesla.

8. Parfún Taylor Swift - vyšiel v roku 2O12 ževraj má strašne krásnu vôňu ale zase nie je ešte dostupný na SK.

9. Štetce značky ELF - 12. Januára si ich konečne objednám. Máte sa na čo tešiť :))

10. Kozmetika značky ELF - Ak Vám mám pravdu povedať ešte som si nič zo stránky elfkozmetika.sk nič neobjednala. Tento rok to musím zmeniť.

11. BIODERMA - Sú kvalitne ale zároveň aj cenovo dosť náročne vody. Moja pleť je strašne moc citlivá a suchá a už jej skoro nič nepomáha okrem Nive Fresh ( ale to neskôr.. ) Tieto vody sú moja posledná nádej. Inak to už potom nevidím.



Dievčatá dúfam , že ste sa mi tu neunudili k smrti. Toto bol môj prvý najdlhší a zároveň prvý príspevok v roku 2O13. Ja len Vám chcem popriať troška neskôr všetko dobré a nech sa Vám všetko splní po čom túžite :))

Vaša Katy :-*

2 komentáre:

  1. Bobbi Brown možno na ebay.com alebo potom neviem,dala si mi dobrý nápad sa na ňu kuknúť aspoň tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v Panta Rei stojí tá knmižka 19€ , ale aj tak je tam len prvá časť a je v angličtine :)

    OdpovedaťOdstrániť