piatok 28. decembra 2012

christmas presents ❄

Ahojte ! 
Napísala som vám ,že tu pridám moje vianočné darčeky. Nebolo ich moc ,ale strašne ma potešili ako napr : kozmetika či veci značky VANS ktorú ja zbožnujem :) 




1. Hnedá Parka značky Kenvelo - keď som ju uvidela strašne som sa jej potešila. Už som potrebovala nejakú novú bundu a keď som ju uvidela hneď som sa do nej zamilovala. Je v nej strašne teplúčko.

2.Kozmetika Značky Rimmel London - V tom balíčku bol odličovač, ceruzka na oči a špirála. Z kozmetiky som ešte dostala. Vanilkové maslo na ruky .

3. Disney tričko - s Minnie. Super cute.

4. Tričko značky CTRL - ževraj je to nejaká známa značka , ale ešte som o nej tu na SK nepočula :))

5. Spodné prádlo 

6. Čierne legíny s vybíjancami - sú strašne pohodlné a pekné.

7. Sada čapica + šál značky VANS - tú čapicu by som najradšej nedala ani z hlavy dole :D 

8. Žehlička na vlasy značky REMINGTON - moja sestra dostala na narodeniny od svojho muža a furt som jej vyvolávala nech mi ju donesie nakoniec som si od nej našla pod stromčekom túto. Remington je podľa mňa najlepšia značka čo sa týka kuliem a žehličiek na vlasy.

9. Mikina značky CONVERSE - najlepšia ,úplne super je..

To je odo mňa na dnes všetko.
Našli ste si aj vy niečo po čom ste strašne túžili pod stromčekom ?
Alebo čo ste nečakali ? 
Napíšte do komentu :)


Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára