piatok 18. januára 2013

Novinky mesiaca

Čauko slečny :D
Príspevok vám pridávam po dlho čase , za čo sa ospravedlňujem . No nemala som žiadne nápad .
Tak som sa rozhodla že kým niečo nevymyslím , napíšem vám aspoň o mojích Novinkách mesiaca alebo aj darčeku na Vianoce ktorý používam najčastejšie a najradšej :)

špirála ktorá sa mi vôbec nepáči a zle sa mi s ňou pracuje 

Balzam na pery - tento zázrak milujem , cez zimu je môj favorit

paletka ktorú som dostala na Vianoce . ÚŽASNÁ. škoda že nemôžete vidieť tie krásne farby 

Inú bázu by som si už nekúpila . Dokonalá .

Tento make up je to najlepšie čo ma po kozmetickej stránke stretlo . Lepší som nemala ,  na pleti je prirodzený , má stredné krytie 
a pre mňa absolutne vyhovujúcu konzistenciu . 



Dnešný článok nie je bohvieako zaujímavý ale plný pozitívnych produktov . 
Dúfam že som aspoň trošku pomohla , píšte komentáre , budem určite zvedavá či už vy máte niake skúsenosti s nejakými produktatmi alebo aj niečím novým :) 

Marča :*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára