sobota 19. januára 2013

My Wishlist for 6 Months

Ahoj babenky !
Z nadpisu ste už asi aj vy zistili o čom tu tento článok bude. Poslednou dobou ma baví vytvárať nové wishlisty všelijaké outfity a podobne.Tento wishlist som nazvala my wishlist for 6 months pretože do júna by som všetky tieto veci z wishlistu chcela vlastniť. Chcieť je pekná vlastnosť ale mať je ešte krajšia :)) 


Idem od kraja :)
1. Leggins s lebkou - tieto legíny som videla na stránke romwe ale aj na H&M. Takže ak ich uvidím v predajni hneď ich beriem :)

2. Galaxy Leggins - ako som vám tu spomínala stránku romwe je tam strašne veľa úžasných vecí a ževraj je tam poštovné zadarmo musím sa na to ešte popýtať. Tieto legíny by som do leta určite chcela vlastniť.

3.Skinny jeans - buď z Taly Weijl alebo iného obchodu.

4. Ombre sveter - z GATE strašne pekný a chcela by som ho len nemali moju veľkosť :(

5.Riflová košela - už som nejaku kukala ešte ju treba kupiť :)

6. Vybíjané kraťasy - na leto je to proste TOP !
7. Kabelka z H&M - už polovicu mám na to zlatíčko našetrenú.

8. Lebková šatka - keď budem v Žiline istotne si ju kúpim.

9. Náramok s lebkou - podobné som videla v obchode House.

10. Color Tatoo - tento týždeň budú moje :) 

(lícenku značky NARS som tam dala len na oživenie)

Babenky takže to je odo mňa na dnes všetko.
Ak máte nejaké otázky píšte od komentu :) 
Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára