nedeľa 25. novembra 2012

Výrobky z Avonu

Čaute kočky :) 
Dnes som si pre Vás pripravila 4 výrobky z Avonu . 
1.Shampoo & Conditioner - Tento šampón je fakt úžasny . Má výhodú že je to 2 v 1 , nemusím si davať ešte aj koondicionér . Je to môj šampónový favorit , iný by som si už nekupila . Vôňa je krásna a vlasy su po ňom zdravo lesklé .
2.Telové mlieko - toto mlieko fakt krásne vonia , no ma riedkú konzistenciu , čiže ho nemám niako v obľube  , pretože mám radšej husté mlieka . Aj všeobecne krémy na telo z Avonu  sa mi moc nepáčia . 
3.Tekuté mydlo na ruky - s harmančekom , je určený pre citlivú pokožku . Moc ho nemám ešte odskúšaný takže neviem vám o ňom nič napísať .
4. Senses sprchový gél - zo všetkého je toto môj obľubený výrobok . Vôňa tak krásne že stále by som ho čuchala...hah . Pokožku máte po ňom hebkú a voňavú ako bábätko . Určite odporúčam :) 
Všetky výrobky nájdete v Avone ;)
Pá . Marča :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára