nedeľa 25. novembra 2012

Meniny ♥

Ahojte kočky :)) 
Ako sa máte ? Ja vynikajúco dnes nedeľa zajtra nejdem do školy ,lebo máme štrajk ;) áno a dneska je Kataríny a ja mám meniny :) Tak dlho som na ne čakala celý rok :D :D :D haha. Dneska mi ešte polka rodiny neprišla zagratulovať , ale pridám vám tu darček ktorý ma strašne potešil. Vans tričko, opasok a okuliare. Teraz mám strašne obľubu túto značkou ako aj značku converse od tých mám jedny conversky a to slabučko ružové strašne sa mi páčia a od vans mám tašku do školy a čisto biele triško s čierny nápisom. A teraz tu pribudlo druhé tričko , okuliare a opasok . Za tieto vecičky ďakujem bračekovi, švagrinke a malému synovčekovi. 




To je odo mňa na dnes všetko. Pekný nedeľný večer :)
Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára