utorok 6. novembra 2012

Stredná škola

Tak dievčatá nemám pre vás absolutne nič nové nebola som na žiadnych nákupoch ani nič pretože ako aj Katy písala , máme to KOMPARO .Do toho som dneska posielala na strednú školu poradie :) Chcela by som vám napísať o mojom rozhodnutí o škole :) Tak už asi od 7 triedy som bola rozhodnutá že prihláška pôjde na stavebnú . Mojím snom v živote je spraviť si strednú školu stavebnú a pokračovať na architektúre ale určite niekde v zahraničí (Nič protí slovenským výškam) :D  Od malička som vyrastala v prostredí staviteľstva mamina robí na úrade dáva pôžičky na domy a pod., tatino pracuje v Rakúsku na stavbe a aj moja babka so susedom sú architekti :)Dúfam že sa mi to podarí :D  TO je s mojej strany na dnes všetko ja dúfam že zajtra už budem nápaditá a pridam vám zopár noviniek ;* Marča

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára