utorok 6. novembra 2012

November !

Ahojte Baby :) 
Takže ak mám pravdu povedať neviem o čom mám písať. Tieto dni sú pre mňa unudené pretože vo štvrtok píšeme Komparo a ak vám mám pravdu povedať  nie je mi to len tak jedno. Za posledné dni sa nič v mojom živote nezmenilo. Akurát to ,že sa ma pomaly začína každý pýtať čo chcem na Vianoce. Už sa to blíži. Milujem tieto sviatky. A nie len kvôli darčekom, ale aj kvôli prázdninám a to ,že som s rodinou <3
No ale prejdime v k veci. Nech už prejde tento týždeň pretože :
13.11 - ideme do Bratislavy /moooc sa teším/
15.11 - ideme na burzu stredných škôl a neučíme sa..
16.11 - o pol noci je premiéra Twilight 4 diel 2 časť Yes ! :)

A 25. mám meniny :) Myslím si ,že po 8. Novembri bude ostatok novembra úplne super.

A myslím si ,že už dobre viete ,že dnes sa volí hlava U.S.A
Kto podľa vás vyhrá ?
                           .... u mňa to jednoznačne vyhral Obama :)




Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára