pondelok 1. apríla 2013

February - March New In

Ahojte ! 
Po dllllhej dobe tu píšem príspevok. Ja viem ,že som vám sľúbila skôr ale ak sa to dá nazvať tak som si urobila ,,bloggersku prestávku ,, . Dneska vám tu pridám moje novinky za Február a Marec. Zajtra vám isto pridám mojich obľúbencov za mesiac Marec takže poďme na to :)



MÓDA : 

SHANA


NEW YORKER
MANGO


KOZMETIKA : 
                                     
Rúž  New York Color odtieň 435
Rúž New York Color odtieň 432
Kliešte na mihalnice New York Color

Bronzér  New York Color



Laky Miss Sporty

Laky New York Color

Lak Limitovaná edícia Essence a Lak Maybelline New York


Dievčatá toto sú moje novinky za Ferbuár - Marec. Dúfam ,že sa vám páčili a ZAJTRA tu máte príspevok moji obľúbenci za mesiac Marec.

Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára