sobota 2. marca 2013

February favorites !

Ahoj Kočky !
Nový mesiac je tu a stým je tu aj nový príspevok. Moji februárový favoriti. Hor sa do toho :) 

K mojim kozmetickým favoritom za tento mesiac patria :
1. Baby Lips od Maybelline NY (odtieň Cherry Velvet). Objednala osm si ho z Ebay-u a som sním absolútne spokojná. Pery mám po ňom hebké a nevysušuné.

2. Maskara The Rocket Volum od Maybelline NY - Zlatíčko na doživotie :D :) 

3. Stay Matte od Rimmel London (odtieň 003 Peach Glow)

Medzi mojich obľúbencov patria laky od Catrice čierny a bordový z limitovanej kolekcie..

Medzi mojich obľúbencov z oblečenia patria čierny svetrík z Manga, čierne legíny, čierne tielko.
Moju milovanú šatku z HM. Lebkový náramok. A moje milované bledo-rúžové Conversky.


Ešte pár vecí, ktoré nepatria do módy ani kozmetiky : 



Tento mesiac som si kukla Hunger games. Milujeeeeeeeeeeeeem ten film a ešte viac milujem Josha Hutchersona. Všetkým tento film odporúčam pozrieť.



Tento mesiac som si obľúbila až dva filmy a tým druhým je Step up Revolution ( Step up 4). Kto má rád tanečné filmy a ešte vás neomrzili tak si ho kuknite. Podľa mňa je to najlepšia časť zo všetkých Step up alebo Street dance dokopy :)


Medzi seriál mesiace sú ... Pretty Little Liars. Tieto štyri dievčatá sú u mňa TOP. Tretia séria je proste to naj napínavejšie čo môže byť. 

Medzi mojich hudobných obľúbencov za mesiac Február sú : 

Áno, áno, áno. One Direction tento mesiac vyšlo video pre charitu a sú tam tak sexy a krásny a chutný zaroveň.

Nová pesnička od Demi je podľa mňa fakt super a nemôže mi chýbať v mojom playliste.

Foster The People sú moja obľúbená kapela za mesiac. MILUJEM ich !! <3 <3 



Pesnička z Hunger Games :)

Z Step up 4. Milujem ju :)

Dievčatá dúfam, že ste nezaspali a ,že sa vám príspevok páčil. 
Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára