sobota 9. februára 2013

Maybelline NY - THE ROCKET VOLUM !

Ahoj kočky :) 
V minulom príspevku som Vám sľúbila ,že tento týždeň by som vám mala napísať moje ohodnotenie na výrobok ktorý by som vám rada poradila. No nechcem to nazvať recenzia preto, pretože recenzia je o tom ,že sa vám niekto ozve a dá vám ponuku na nejaký výrobok a vy ho máte otestovať a ohodnotiť a povedať k tomu nejaké slová atď...
Dneska som si teda pripravila moje prvé ohodnotenie v bloggovom živote hah. 
Dúfam ,že mi neutrhnete hlavu za to ,že si tu nejako vyjadrím svoj názor.
A dúfam ,že sa vám moje ohodnotenie bude páčiť.
Takže puste sa do toho.

Ako výrobok vám dneska predstavím :


Maskaru The Rocket Volum Express od Maybelline New York.
Cena 7,99
Na túto maskaru v poslednom mesiaci stále bežala na ňu reklama v telke. Ako som kukala moje YT gurus skoro každá druhá mala túto maskaru vo svojom videu ako buď novinku ale obľúbenec mesiaca. Nedala mi to tak som si tu maskaru zaobstarala aj ja pretože všade som na ňu počula/čítala chváli. Môžem vám povedať ,že od vtedy ako som si ju kúpila žiadnu inú maskaru nepoužívam je to moje zlatíčko. V reklame vám sľúbujú ,že dodá vašim riasam rovnomerný objem raketovou rýchlosťou, vďaka gélovej formule sú vaše riasy hladšie a oddelené. Garancia BEZ HRUDIEK !!!!
Môžem Vám povedať ,že tieto veci úplne jasne a do bodky táto maskara splňuje.

Supersonic kefka s mikroštetinka Vám zaručí riasy oddelené a objemové.

 + Cenovo dostupná
 + Riasy sú oddelené a objemové
 + Obal tejto maskary 
 +  Bez hrudiek

- Žiadne

Ak si neviete dať rady s vašimi riasami alebo neviete si vybrať správnu maskaru berte ju.
Ak už máte nejakú ktorú by ste nevedeli za nič na svete vymeniť skúste si vyskúšať túto :)

Dievčatá dúfam ,že sa moje prvé ohodnotenie ako tak podarilo a  budem rada ak okomentujete príspevok.
Ak máte nejaké otázky ohľadom ďalších príspevkoch alebo by ste chceli poradiť píšte nám na naše ASK. :)

Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára