streda 20. februára 2013

Líčenie

Ahoj dievčatá .
Viem že som tu dlho nič nepridala , len som akosi nemala inšpirácie . Aspoň dnes som sa však posnažila a vytvorila vám líčenie . Nebola som ničím inšpirovaná len ma proste napadlo vytvoriť práve takéto líčenie :


Použila som :  -strieborný očný tiež Catrice
                      -modrý a čierny očný tieň z paletky (značku netuším , mam ju z netu :D )
                      -gelová očná linka Catrice
                      -maskara Fabolous Miss Sporty

Dievčatá dúfam že sa vám aspoň trošku príspevok a líčenie páčilo , určite mi dajte do komentárov vedieť či by ste podobné príspevky chceli alebo či sa vám páčilo líčenie :) Dúfam že aj vám prejde tento týždeň rychlo a potom si už len užijeme prázdninky :D

Marča



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára