utorok 18. decembra 2012

Predvianočné novinky

Čauko-kakauko  :D 
Kočky dnes vám napíšem o mojích predvianočných novinkách ktoré som si kúpila . 
Tak prvá je paletka od Elf v prirodných farbách . Tým že si nejako extra tiene nelíčim tak som si vybrala pre začiatok takéto prirodzené odtiene . Veľmi som sa tešila keď mi prišla , pretože som dlho na ňu čakala . 
Ako druhé je korektor a štetec na očné tiene od essence . Korektor som si chcela zaobstarať už dávnejšie , no až teraz som sa dostala ku kúpe . Kedže mám tmavé kruhy pod očami tak som si zobrala odtieň 1 Soft Beige . Štetec som si kúpila kvôli paletke pretože sada štetcov mi príde na vianoce alebo až po , tak zatial aspoň tento :) 
paletka ELF 

Korektor a štetec od Essence 

Prajem pekný večer ;) Marča 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára