štvrtok 1. novembra 2012

Porovnanie make-upov

Tak pre začiatok by som vám chcela napísať niečo o týchto dvoch  produktoch  :)
1. BB Cream (Garnier) -  nebola som s ním vôbec spokojná  pretože mám mastnejšiu a problematickú pleť preto mi vôbec nesadol . Odtieň tohto Creamu bol tiež oveľa tmavší ako nosím ja . Tento cream nosím iba keď je zimšie aby mi nevysušilo pokožku :)
  2. Soft & Natural  (Essence) - Narozdiel od BB creamu som s týmto make upom veľmi spokojná . Vybrala som si odtieň Medium Beige a ten mi super sadol . Na moju pleť je tento make up ako stvorený ma výborne krytie a nevysušuje .
Myslím že to bola fakt dobrá kúpa a za tých 6 eur to určite stálo za to . Celkovo aj so značkou Essence som veľmi spokojná , takže doporučujem ;)
Kedže je dnes ten Halloween a u nás dušičky tak vám prajem pekné sviatkovanie pri svojej rodinke :)
Pekný dníček Vám praje Marči ;*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára