nedeľa 18. novembra 2012

Novinky týždňa

V piatok sme boli s maminou na menších nákupoch , mamina už kúpila  aj pár Vianočných darčekov :D
Ja som si odniesla zo Žiliny  krásny kabát  , ktorý aj tak dostanem až na Vianoce :(

1. Červené Hollywoodky , už dávnejšie som rozmýšlala že si niaké zaobstarám no odrádzali ma pretože som videla  ako sa po čase rozčaptajú , preto ma niako odradili , lenže nedávno otvorili na námestí v ZA obchodík kde som ich našla a podražka sa mi zdala celkom pevná . Tak dúfam že vydržia :)

2. Pančušky so zimným motívom , tieto pančušky mi kúpila mamina lebo je maniak na silónky :D Podľa mňa sú veľmi rozkošné a ten zimný motív sa mi v poslednom čase veľmi  páči :) 

3. Pleťová maska - Hľadala som masku pre mojú pleť a v žiednej drogerke a lekárni nemohla nájisť . No napadlo ma že som nebola pozreť v Tete drogérií . Našla som túto masku , som s ňou nadmieru spokojná , pleť mám moc jemnú a pleť mám po nej zhydratovanú a čistú :) Odporúčam . 

4.Čistiace húbky na tvár - tieto húbky som si kúpila v DM drogérií v Bratislave .
Sú vážne super . Je to húbka s čistiacím tonikom a spoľahlivo odstráni make up a pleť zanechá čistú :) Mám ju vyskúšanú a už by som ju nevymenila za inú :)

5. Kniha púštny kvet - Myslím že nezaškodí si každý večer prečítať pár strán . Tak som sa rozhodla že si prečítam túto knihu , pretože som počula na ňu rôzne názory , tak som bola proste zvedavá :) 

Tak to je odo mňa všetko . Prajem vám pekný zvyšok dňa :* Marča 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára