pondelok 19. novembra 2012

Christmas surprise .

Čaute kočeny :)
Pripravila som si pre vás koláž darčekov ktoré by ma fakt potešili na Vianoce .
 Tak začnem 1. takzvané make up brush . O štetcoch som počula tie najlepšie recenzie , takže uvidíme .
2. Modro-zelené Vansky aj keby som ich pod stromček nedostala určite by som si po Vianociach nejaké zaobstarala  .
3.Kabelka Louis Vouiton táto krásna kabelka by mi urobila zo všetkého najväčšiu radosť no keď vidím cenu aj sa mi prestáva páčiť :/ ale nie sranda :D
4. Zlaté hodinky . V poslednom čase sa mi páčia hodinky akékoľvek trblietkavé sú pre mňa krásne :D
5. Doplnková kozmetika -  to by bol raj keby som také niečo dostala , proste sa v tom výžívam keď mám novú kozmetiku.
6. Acne Clear  Dermacol - mám ho vyskúšaný pretože som to dostala aj minulé Vianoce a je to fakt super , myslím že mi to dosť pomohlo :)
To je odomňa všetko :* Marča

2 komentáre: